Shop Mobile More Submit  Join Login
Don't Mess.... by StudioMC Don't Mess.... by StudioMC
Don't mess
Add a Comment:
 
:iconplasticcatwoman:
plasticcatwoman Featured By Owner Mar 22, 2015
who is this goddess i lost it when i saw her!
Reply
:iconjulesavillahermosa:
julesAvillahermosa Featured By Owner Jun 28, 2013  Student Traditional Artist
because of her suit she looks like a catwoman...!
Reply
:iconkrypto4catsuits:
Krypto4CatSuits Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
....with HollyCat hair dryer....or else...the bottle is popping....XD. Nice pic bro...i was wonder what the hairy she was holding too...either a vaccum to something or if air was just coming out to wind up her hair a bit...:hmm:. :confused:...but i get it...thanks to the few comments before meh....:iconyaayplz:.
Reply
:iconjaneharrison:
JaneHarrison Featured By Owner Sep 30, 2012
...and what will she do with me if I do mess with her?
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Sep 30, 2012
She would lash you with her sharp tongue....
Reply
:iconjaneharrison:
JaneHarrison Featured By Owner Oct 12, 2012
Hey, that's as good a place as any to start!
Reply
:icondamagicninja:
DaMagicNinja Featured By Owner Apr 26, 2012
She is using it to make her hair look like it does...
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Apr 27, 2012
Indeed....
Reply
:icondamagicninja:
DaMagicNinja Featured By Owner May 4, 2012
Making fun of my dots? ......
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner May 5, 2012
You must have dot paranoia....
Reply
:icondamagicninja:
DaMagicNinja Featured By Owner May 6, 2012
Oh got there are so many! Kill them Kill them With FIRE! ....
Reply
:iconcpljellyfish:
CplJellyfish Featured By Owner Apr 12, 2012
Holly looks amazing, you really bring out something in her. I think she's underrated, hope she (and you) continue and get her even more recognition.
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Apr 13, 2012
Thanks....
Reply
:iconlecteur:
Lecteur Featured By Owner Feb 9, 2012
superb
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Feb 9, 2012
Thanks....
Reply
:iconrezaril:
rezaril Featured By Owner Feb 7, 2012  Student General Artist
cute!
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Feb 8, 2012
:)
Reply
:iconkfc24gordon:
KFC24Gordon Featured By Owner Feb 7, 2012
very cool and sexy, but wtf is in your hand? lol
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Feb 7, 2012
Ha Ha
Reply
:iconkfc24gordon:
KFC24Gordon Featured By Owner Feb 7, 2012
y yew laf?!!?! lol what is that? a white mechanical snake? haha
Reply
:iconsergiko:
SERGIKO Featured By Owner Feb 6, 2012
Very wonderful
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Feb 6, 2012
Cheers....
Reply
:iconphoenixdraco714:
PhoenixDraco714 Featured By Owner Feb 1, 2012
I do believe it a shower head, Since it appears she is in a Bathroom
Reply
:iconstudiomc:
StudioMC Featured By Owner Feb 2, 2012
No its a hairdryer.......
Reply
:iconphoenixdraco714:
PhoenixDraco714 Featured By Owner Feb 17, 2012
Good To Know . . . was it taken in a Salon?
Reply
:iconsasha1378:
Sasha1378 Featured By Owner Feb 1, 2012
Wtf is she holding ? o.o?
Reply
:iconsutato:
Sutato Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist General Artist
Im kind of curious to know the same thing... it looks like a vacuum hose to me.
Reply
:iconsasha1378:
Sasha1378 Featured By Owner Feb 1, 2012
Okay... but what can she use it for ? O.O
Reply
:iconsutato:
Sutato Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist General Artist
maybe she dresses like that to clean?
Reply
:iconsasha1378:
Sasha1378 Featured By Owner Feb 1, 2012
Catsuit... Champaign bottle... Rally ? Dunno...
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
February 1, 2012
Image Size
1.5 MB
Resolution
3744×5616
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,019
Favourites
502 (who?)
Comments
31

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 5D Mark II
Shutter Speed
1/128 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
82 mm
ISO Speed
50
Date Taken
Jan 17, 2012, 5:54:34 AM
Software
Adobe Photoshop CS5 Macintosh
Sensor Size
24mm
×